Вартість послуг без знижки
%
Вартість програми
Інформація про програму

У мережі наших медичних центрів розроблена спеціальна програма обстеження, орієнтована, перш за все, на попередження та ранню діагностику захворювань, що протікають безсимптомно.

Дослідження та консультації, передбачені програмою, надають об’єктивну інформацію про стан здоров’я жінки.

Які органи та системи обстежуються

Під час проходження програми, лікар збирає повний анамнез зі слів пацієнтки — скарги, раніше перенесені захворювання, інформація про порушення роботи сечостатевої системи та ін.

Надалі проводиться кольпоскопія на гінекологічному кріслі, з візуалізацією і поясненнями з боку гінеколога. Після кольпоскопії, пацієнтці проводиться трансвагінальне УЗД.

В процесі огляду проводиться забір матеріалу на цитоморфологічне дослідження мазку зі слизової шийки матки та піхви, бактеріоскопічне дослідження, мікроскопія виділень з сечостатевих шляхів, з визначенням особливостей мікрофлори.

До програми входять
Інструментальна діагностика
УЗД (матка, яєчники)
Кольпоскопія з візуалізацією
Цитоморфологічне дослідження
Забір материалу
Бактеріоскопічне дослідження виділень
Консультації
Консультація гінеколога
Якість
Медицина європейської якості. Ми надаємо фото- та відеофіксацію всіх проведених досліджень і маніпуляцій.
Професіоналізм
Поєднання сучасного обладнання та професіоналізму медичного персоналу дає найкращий результат лікування.
Турбота
Кожна жінка унікальна, тому найбільшим проявом турботи про себе є отримання повної інформації про особливості свого організму.
Контроль
Після проходження програми лікарі надають рекомендації та призначають дату наступного візиту.
Документація
Оформлення всього пакету документів (консультативний висновок з рекомендаціями, результати досліджень та ін.).
Сучасне оснащення. Ввічливий персонал. Налагодженість роботи з мінімальним часом очікування прийому.