Консультація уролога
Як проходить консультація уролога
Збір скарг пацієнта

При першому візиті пацієнта в клініку уролог уточнює скарги та мету відвідування.

У ході збору скарг можливі питання про наявність статевого партнера /партнерів, чи є у пацієнта діти, тощо.

Збір анамнезу

Лікар збирає інформацію та складає анамнез захворювання. Уважно вивчає історію хвороби, аналізує симптоматику, ставить відповідні питання (протягом якого часу хворіє пацієнт, чи хворів раніше тощо.)

Огляд жінки

Уролог делікатно оглядає у жінки поперекову область та низ живота. Надалі проводить перкуссію та пальпацію цих зон, з’ясовує наявність больових відчуттів та видимих ​​змін у зоні огляду.

Надалі, пацієнтка лягає на оглядову поверхню, де уролог проводить огляд зовнішніх статевих органів, сечовивідного каналу, визначає видимі зміни (патологічні виділення, папіломи, виразки), пальпує уретру та сечовий міхур через піхву і черевну стінку.

В цей час лікар може зробити забір матеріалу для аналізів.

Огляд чоловіка

При обстеженні чоловіка фахівець вивчає стан мошонки, статевого члена та лімфатичних вузлів, розташованих в паховій області.

У більшості випадків, первинна діагностика передбачає візуальний огляд і метод пальпації.

Для визначення стану простати може проводитись ректальне обстеження.

Додаткова діагностика

При необхідності лікар може призначити додаткові діагностичні процедури, наприклад, взяти матеріал для лабораторних досліджень:

• мазки з уретри з взяттям бактеріального посіву на наявність інфекції
  • забір секрету передміхурової залози
  • загальний аналіз крові
  • загальний аналіз сечі.

Постановка первинного діагнозу

За результатами консультації Вам буде поставлено попередній діагноз і, в разі потреби, призначені додаткові діагностичні та лабораторні дослідження для постановки остаточного діагнозу.

Ми призначаємо тільки найнеобхідніші діагностичні та лабораторні дослідження для вибору правильної та безпечної тактики лікування.

Тривалість консультації
уролога може варіюватися, але в середньому огляд займає
хвилин
За підсумками консультації лікар встановлює попередній діагноз, для уточнення якого потрібно дочекатися результатів аналізів. Іноді можуть бути призначені додаткові дослідження. Всі додаткові дослідження оплачуються окремо.
Необхідно обов'язково звернутися до лікаря, якщо:
  • Є проблеми з сечовипусканням (зміна запаху, кольору та об'єму сечі)
  • Плановий огляд уролога
  • Часта зміна статевих партнерів
  • Наявність виділень з уретри
  • Зміна зовнішнього вигляду статевих органів
  • Печіння та свербіж
  • Біль або відчуття дискомфорту (внизу живота, попереку, області промежини, у статевих органах)
Необхідно обов'язково звернутися до лікаря, якщо:
Зміна зовнішнього вигляду статевих органів
Наявність виділень з уретри
Часта зміна статевих партнерів
Плановий огляд уролога
Є проблеми з сечовипусканням (зміна запаху, кольору та об'єму сечі)
Печіння та свербіж
Согласно статистике
  • 40%
    жінок відчувають симптоми циститу
  • 40%
    дорослих (від 18 років і старше) страждають від нетримання сечі, більшість з них жінки
    тисяч випадків раку передміхурової залози в світі виявляється щорічно
    мільйонів чоловіків мають хронічний простатит
У 21% українських чоловіків рак простати виявляється на пізніх стадіях, які погано піддається лікуванню. Сприяє цьому відсутність культури профілактичних оглядів уролога.
Своєчасний візит до лікаря — найефективніший метод боротьби з урологічними захворюваннями!

Ми призначаємо тільки найнеобхідніші діагностичні і лабораторні дослідження для вибору правильної та безпечної тактики лікування.

Підготовка до консультації

Перед візитом до уролога, хоча б за кілька діб потрібно утриматися від статевого акту. Таким чином, лікар зможе на першому прийманні взяти всі необхідні аналізи та отримати точні результати.

Обов’язково потрібно спорожнити кишківник. Оскільки уролог проводить ректальне дослідження, потрібно очистити пряму кишку. У тому випадку, якщо спостерігаються серйозні проблеми з дефекацією, зокрема мова йде про запори, то буде потрібно використовувати клізму.

Щоб всі аналізи були взяті правильно і лікар зміг отримати точні результати, потрібно йти з наповненим сечовим міхуром. Приблизно за пару годин до огляду пацієнту не можна ходити в туалет.

Ціна
Наші ціни цілком доступні для більшості пацієнтів, незалежно від рівня їх доходів
Лікарі
У клініці консультують кращі урологи Києва, з великим досвідом роботи, які регулярно проходять стажування в Україні та країнах Європи
Ніяких черг. Ви можете записатися на консультацію в будь-який зручний для Вас час
Осначеність
Сучасне обладнання європейського рівня дозволяє діагностувати захворювання на ранніх стадіях, робить лікування малотравматичним, скорочує реабілітаційний період
Комплексне лікування
Ми надаємо повний перелік послуг, адже це заощаджує Ваш час. Всі необхідні консультації, аналізи та обстеження можна пройти в одному мед. закладі
Турбота
Делікатність, чуйність, індивідуальний підхід, уважне ставлення лікаря і мед. персоналу створюють атмосферу довіри й позитивного настрою.
Наші кращі фахівці
Висококваліфіковані експерти з багаторічним практичним досвідом діагностики і лікування.
Контакти
Час роботи: