Консультація проктолога
Як проходить консультація проктолога
Сбір анамнезу

Лікар поставить Вам питання про симптоми й тривалість захворювання, попереднє лікування, хронічні захворювання, операції, якщо такі були. Дуже важливо принести з собою на прийом результати попередніх оглядів проктолога, результати інструментальних досліджень, УЗД та аналізи. Від вашої відкритості та уважності залежить дуже багато, адже попередній діагноз лікар поставить вже на цьому етапі.

Візуальний огляд

Проводиться візуальна оцінка зони навколо анального каналу, відсутність або наявність гемороїдальних вузлів, а так само наявність інших патологій, пов’язаних із захворюваннями прямої кишки.

Пальцевий огляд

Огляд, пальпацію періанальної області та пальцеве обстеження прямої кишки лікар-проктолог проводить в положенні пацієнта на лівому боці. Варто зауважити — всі огляди проводяться на зручному проктологічному кріслі. Для того, щоб огляд пройшов безболісно, ​​лікар використовує гель, що містить місцеві анестетики.

Інструментальні методи діагностики

У деяких випадках після пальцевого обстеження прямої кишки лікар-проктолог завершує огляд, але, частіше, проводить інструментальне дослідження. Воно дозволяє візуально оцінити стан слизової кишківника, ступінь збільшення гемороїдальних вузлів, наявність поліпів й пухлин прямої та сигмовидної кишки.

До цих методів діагностики відносяться аноскопія, ректороманоскопія та сигмоскопія.

Аноскопія та ректороманоскопія

Аноскопія проводиться за допомогою спеціального інструменту, який має вигляд лійкоподібної трубки з освітлювачем — аноскопа.

Ректороманоскопія ззовні нагадує довгу трубку, яка також оснащена оптикою і підсвіткою. Дослідження ректороманоскопом називається ректороманоскопією. Єдиною відмінністю цих двох методик є глибина візуалізації: при аноскопії лікар-проктолог може оцінити стан прямої кишки на глибину близько 6-8 см, при ректороманоскопії — до 40 см. Дані дослідження високоінформативні та безболісні.

Сигмоскопія — це ендоскопічне дослідження лівих відділів товстого кишківника з виведенням даних на екран.

Постановка попереднього діагнозу

За результатами консультації Вам буде поставлено попередній діагноз та, у разі потреби, призначені додаткові діагностичні та лабораторні дослідження для постановки остаточного діагнозу.

Ми призначаємо тільки найнеобхідніші діагностичні та лабораторні дослідження для вибору правильної та безпечної тактики лікування.

Тривалість консультації
проктолога може варіюватися, але в середньому огляд займає
хвилин
За підсумками консультації лікар встановлює попередній діагноз, для уточнення якого потрібно дочекатися результатів аналізів. Іноді можуть бути призначені додаткові дослідження. Всі додаткові дослідження оплачуються окремо
Необхідно обов'язково звернутися до лікаря якщо:
  • Наявність слизових, гнійних або кров'янистих виділень із прямої кишки
  • Біль під час спорожнення кишківника
  • Невмотивоване зниження рівня гемоглобіну крові
  • Хронічні закрепи
  • Дискомфортні відчуття в анальній області (свербіж, подразнення)
  • Здуття живота (метеоризм), зміна консистенціїї випорожнень, чергування запорів та проносів
  • Поява потовщень (шишок) в області ануса
Необхідно обов'язково звернутися до лікаря якщо:
Дискомфортні відчуття в анальній області (свербіж, подразнення)
Хронічні закрепи
Невмотивоване зниження рівня гемоглобіну крові
Біль під час спорожнення кишківника
Наявність слизових, гнійних або кров'янистих виділень із прямої кишки
Поява потовщень (шишок) в області ануса
Звернутися до проктолога слід, якщо
    У вас малорухливий спосіб життя
    Ви жінка, яка планує вагітність, вже носить малюка або недавно стала мамою
    У вашій родині хтось із родичів страждає на захворювання товстого кишківника (в тому числі злоякісним)
    Ви не дотримуєтесь принципів раціонального харчування та / або часто використовуєте проносні засоби
Якщо з'явилися перші симптоми або дискомфорт, такиі як — сверблячка або біль, виділення з крові, слизу, біль під час дефекації, нетримання випорожнень, регулярний розлад шлунку, без вагомих причин, у вигляді проносу або закрепу — тоді вам негайно необхідно звернутися до проктолога!
Своєчасне проктологічне обстеження дозволяє вчасно виявляти й успішно лікувати проктологічні захворювання на самих ранніх етапах розвитку і є гарантією результату лікування!

Ми призначаємо тільки самі необхідні діагностичні і лабораторні дослідження для вибору правильної та безпечної тактики лікування.

Підготовка до консультації

За 2 години перед відвідуванням доктора проктолога необхідно провести просту підготовку. Це очисні клізми, прийом спеціальних препаратів, що стимулюють моторику кишківника.

Протягом двох днів пацієнт дотримується суворої дієти. За день рекомендується виключити зі свого раціону газоутворювальні продукти (молоко, хліб, фрукти та свіжі овочі, газовані напої).

Детально про підготовку до відвідування проктолога розповість адміністратор контакт-центру після запису до лікаря.

Ціна
Наші ціни цілком доступні для більшості пацієнтів, незалежно від рівня їх доходів
Лікарі
Консультації ведуть проктологи, з великим досвідом роботи, які регулярно проходять стажування в Україні та країнах Європи
Ніяких черг. Ви можете записатися на консультацію в будь-який зручний для Вас час
Осначеність
Сучасне обладнання європейського рівня дозволяє діагностувати захворювання на ранніх стадіях, робить лікування малотравматичним, скорочує реабілітаційний період
Комплексне лікування
Великий список доступних послуг заощаджує Ваш час. Всі необхідні консультації, аналізи та обстеження можна пройти в одному мед. закладі
Турбота
Делікатність, чуйність, індивідуальний підхід, уважне ставлення лікаря і мед. персоналу створюють атмосферу довіри й позитивного настрою.
Контакти
Час роботи: