Консультація гінеколога
Як проходить консультація гінеколога
Збір анамнезу

При першому візиті пацієнтки в клініку гінеколог уточнює скарги, мету відвідування, збирає анамнез. Фахівець також поставить Вам питання інтимного характеру. Відповіді на них повинні бути повними та максимально достовірними.

Візуальний огляд

Визначається тип конституції Вашого тіла, наявність пігментних плям, ступінь оволосіння та ін. Так само проводитися огляд зовнішніх статевих органів (оцінка розвитку великих й малих статевих губ, наявність запалення, пухлина, виразки або кондиломи), пальпація молочних залоз.

Огляд на гінекологічному кріслі

По завершенні опитування огляд проходить на гінекологічному кріслі. Лікар оцінює стан слизових оболонок піхви та шийки матки. Процедура повністю безболісна.

Ручний огляд

Після вилучення дзеркал лікар проводить пальпацію органів репродуктивної системи. На цьому етапі з’ясовується розташування яєчників, матки та маткових труб, їх форма, розміри й рухливість.

Додаткова діагностика

При необхідності лікар може призначити додаткові діагностичні процедури: взяти матеріал для лабораторних досліджень — мазок на флору, інфекції та т.д. Додаткові методи діагностики не входять у вартість консультації.

Постановка попереднього діагнозу

За результатами консультації Вам буде поставлений попередній діагноз та, в разі потреби, призначені додаткові діагностичні та лабораторні дослідження для постановки остаточного діагнозу.

Ми призначаємо тільки найнеобхідніші діагностичні та лабораторні дослідження для вибору правильної та безпечної тактики лікування.

Тривалість консультації
гінеколога може варіюватися, але в середньому огляд займає
хвилин
За підсумками консультації лікар встановлює попередній діагноз, для уточнення якого потрібно дочекатися результатів аналізів. Іноді можуть бути призначені додаткові дослідження. Всі додаткові дослідження оплачуються окремо
Необхідно обов'язково звернутися до лікаря якщо:
  • Плановий огляд у гінеколога
  • Свербіж, печіння, незвичні виділення, кровотечі, кровомазання
  • Часта зміна статевих партнерів
  • Порушення менструального циклу
  • Підбір гормональних засобів
  • Приливи жару, безсоння, нервозність
  • Дискомфорт/біль у статевих органах
Необхідно обов'язково звернутися до лікаря якщо:
Підбір гормональних засобів
Порушення менструального циклу
Часта зміна статевих партнерів
Свербіж, печіння, незвичні виділення, кровотечі, кровомазання
Плановий огляд у гінеколога
Дискомфорт/біль у статевих органах
Приливи жару, безсоння, нервозність
Згідно зі статистикою
  • 65%
    жінок від 20 до 45 років щорічно звертаються до гінеколога
  • 60%
    жінок страждають гінекологічними захворюваннями
    Тисячі жінок щорічно діагностуються онкологічні захворювання
    тисячі статево активних жінок заражаються інфекціями
Щороку помирають сотні жінок від запущених гінекологічних захворювань.
Фактично будь-яке захворювання піддається лікуванню, але за однієї умови — своєчасної та точної діагностики.
Своєчасний візит до гінеколога — найефективніший метод боротьби з жіночими захворюваннями, в тому числі та з раком.

Підготовка до консультації

Безпосередньо перед візитом до гінеколога потрібно утриматися від статевих контактів.

За 3 доби не рекомендується використовувати для обробки статевих органів антигрибкові та антисептичні препарати, а також приймати антибіотики.

В день огляду слід провести стандартні гігієнічні заходи, але виконувати спринцювання забороняється.

Кишечник та сечовий міхур потрібно заздалегідь спорожнити, інакше м’язи малого тазу будуть напружені, що ускладнить діагностику.

Ціна
Наші ціни цілком доступні для більшості жінок, незалежно від рівня їх доходів
Лікарі
Прийом ведуть кращі гінекологи Києва, з великим досвідом роботи, що регулярно проходять стажування в Україні та країнах Європи
Ніяких черг. Ви можете записатися на консультацію в будь-який зручний для Вас час
Осначеність
Сучасне обладнання європейського рівня дозволяє діагностувати захворювання на ранніх стадіях, робить лікування малотравматичним, скорочує реабілітаційний період
Комплексне лікування
Великий список послуг, що надаються заощаджує Ваш час. Всі необхідні консультації, аналізи та обстеження можна пройти в одній мед. установі
ТУрбота
Делікатність, чуйність, індивідуальний підхід, уважне ставлення лікаря та мед. персоналу створюють атмосферу довіри та позитивного настрою
Наші кращі фахівці
Висококваліфіковані лікарі з багаторічним практичним досвідом діагностики та лікування.
Контакти
Час роботи: